Wykształcenie:
Studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna – surdopedagogika
Studia podyplomowe: Logopedia
Szkolenia:
- 2006 – Zaburzenia mowy i komunikacji u osób z autyzmem i innymi zaburzeniami w rozwoju
- 2007 – Globalna Diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0-12 lat
- 2008 – Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem
- 2011 – Komunikacja alternatywna i wspomagająca w terapii i edukacji dziecka a trudnościami w porozumiewaniu się
- 2011 – Symultaniczno – Sekwencyjna Nauka Czytania
- 2011 – Jak radzić sobie z trudnymi zrachowaniami u dzieci – metodą Carole Sutton
- 2012 – Makaton. Program Rozwoju Komunikacji
- 2012 – Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka z grupy wysokiego ryzyka na podstawie koncepcji nieprorozwojowych ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej
- 2012-2013 – Szkolenie podstawowe PECS
- 2012 – Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia
- 2013 – Stymulacja procesów poznawczych warunkujących rozwój mowy
- 2013- Terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
- 2013 – Zachowania trudne u osób z autyzmem
- 2013 – Genetyczne podłoże zaburzeń nierozwojowych u dzieci
- 2013 – Interakcje – Porozumienie- Dialog
- 2014 – „Terapia Taktylna” wg metody dr Swietłany Masgutowej
- 2014 – Diagnoza preautyzmu
- 2015 – Szkolenie 1 stopnia metody Tomatisa®
- 2015 – Szkolenie II stopnia metody Tomatisa®
- 2015 – Zarys najczęściej spotykanych zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży
- 2016 – Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem
- 2018 – Kurs wprowadzający Johansen IAS®
- 2018 – Zaburzenia przetwarzania słuchowego
- 2019 – Połykanie okiem logopedy – podejście praktyczne
- 2019 – Połykanie okiem logopedy – Ćwiczenia prawidłowego połykania
- 2021 – CAPD – centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego